Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2011. március 18., péntek

Textil-festés

Igazából az egész kreatívkodásom, ezzel kezdődött...már vagy 20 éve. El sem hiszem. Akkor még csak azért vettem meg az első üveg festékeket, mert sálat akartam csinálni. Gyártottam is utána a sálakat dögivel, de mindet elajándékoztam. Aztán valahogy megpihentek a festékek, ott figyeltek a fiók mélyén. Tavaly vettem elő őket újra, kb. 10-12 év után. Csodálatos módon semmi bajuk nem volt, még most is azokkal festek. Hiába a minőség!! ....és akkor ez itt a reklám helye: a legjobb textilfesték, a Marabu.
Tavaly párnákat festettem, díszpárnákat....persze azok is arra a sorsra jutottak, mint a kendők. Ajándékba.
Amiket most csinálok, azok már nem képezik ajándék tárgyát!!! Kicsit drága hobbi lenne ez is, a varrás is és a decupázs is.
Amiket csinálok, azok már mennek a meskára, no meg nyáron nekiindulok a vásároknak, búcsúknak. Hátha......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése